Домашня Написати лист
 

ПФУ в області

Громадська приймальня

Каталог послуг

Керівництво

Структура та телефони

Світлини

Новини

Вакансії

Законодавство

Законодавство та нормативні документи

Доступ до публічної інформації

Запобігання і протидія корупції

Очищення влади

Бланки звітності

Пенсійна реформа

Пенсійне забезпечення

Сплата страхових внесків

Електронна звітність

Персоніфікований облік

Консультують фахівці

Електронна звітність

Система подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі. Загальні положення
   


Система подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі
   
   Мета створення системи:
   •Зменшення часу на підготовку та подання звітів страхувальником
   •Зменшення часу на обробку звітів органами Пенсійного фонду
   •Зменшення помилок
   •Запровадження електронного документообміну між Пенсійним фондом і страхувальниками
   
   Подання страхувальниками звітів в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису здійснюється за ініціативою страхувальника у відповідності до вимог Порядку та чинного законодавства України. Звіт в електронній формі є електронним документом і має чинність відповідно до вимог Закону України „Про електронні документи та електронний документообіг” від 22 травня 2003 року N 851-IV.
   Для подання електронної звітності:
   
   1. Страхувальник листом довільної форми інформує управління Пенсійного фонду України, в районі, місті або районі у місті, де він зареєстрований як платник страхових внесків про бажання подавати звіти в електронній формі
   Із зазначеним листом обов’язково ознайомлюються працівники структурних підрозділів надходження доходів та персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж, які відповідальні за обробку звітів. Для забезпечення коректності формування та обліку електронного звіту мають бути перевірені реєстраційні дані страхувальника, а саме код ЄДРПОУ та код реєстрації в органах Пенсійному фонді України.
   
   2. Страхувальник надає центру обробки електронних звітів завірені власною печаткою копію листа про інформування управління Пенсійного фонду України згідно з абзацом другим п. 2.7 Порядку та копію розпорядчого документа щодо визначення посадових осіб, яким надане право накладання ЕЦП на електронний звіт.
   
   3. Страхувальник укладає договір з Центром прийому звітів в електронній формі
   Типовий договір розміщено на сайті центру обробки електронних звітів. Після підписання договору страхувальнику потрібно зареєструватись на сайті http://www.spov.com.ua.
   Після укладання договору центр обробки електронних звітів інформує про це ПФУ за місцем реєстрації страхувальника.
   

Назад

18 лютого 2018 р.

Новини від управлінь Пенсійного фонду України в містах та районах області

9 лютого 2018 р.

08 лютого 2018 року начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Ольга Волдинер зустрілася зі студентами Луцького педагогічного коледжу, провівши лекцію на тему “Молодь за легальний заробіток”. Фахівець Фонду ознайомила студентів із основними перевагами легального працевлаштування для найманих працівників та роботодавців.Провела презентацію послуг електронного ресурсу Пенсійного фонду України “ВЕБ-портал електронних послуг”, зареєструвавшись на якому можна ознайомитись із даними персоніфікованого обліку, перевірити чи сплачує роботодавець страхові внески, а також отримати інформацію щодо порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії. Учасники зустрічі отримали інформаційні буклети “Зарплата “у конверті” - життя без гарантій“. Студенти привернули увагу молоді до актуального питання сьогодення-легалізації заробітної плати, провівши флеш-моб в приміщенні коледжу.

Copyright 2008, pfulutsk.gov.ua