Домашня Написати лист
 

ПФУ в області

Громадська приймальня

Каталог послуг

Керівництво

Структура та телефони

Світлини

Новини

Вакансії

Законодавство

Законодавство та нормативні документи

Доступ до публічної інформації

Запобігання і протидія корупції

Очищення влади

Бланки звітності

Пенсійна реформа

Пенсійне забезпечення

Сплата страхових внесків

Електронна звітність

Персоніфікований облік

Консультують фахівці

Персоніфікований облік

13 січня 2013 р., 23:18:16
Ім'я: Аліна
Запитання:
   фізична особа підприємець може передати свій звіт в персоніфікований відділ іншою особою або надіслати поштою чи обов"язково надати його особисто?

Відповідь:
   Відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 N 22-2, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 1 листопада 2010 р. за N 1014/18309, звіт до органів Пенсійного фонду подається страхувальником особисто або відповідальною особою страхувальника - працівником, на якого покладено обов'язки щодо здійснення комплексу робіт, пов'язаних з формуванням та поданням звіту, або особою, уповноваженою страхувальником щодо подання звіту до органів Пенсійного фонду. Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.

7 вересня 2011 р., 16:25:35
Ім'я: Ірина
Запитання:
   Якщо в 1999-2000 роках на людину не подавали персоніфікацію до ПФ, а зараз їй треба оформлювати пенсію. Що робити в такому випадку підприємству, на якому працювала ця людина?

Відповідь:
   Доброго дня, необхідно підготувати звіт до системи персоніфікованого обліку на людину за 2000 рік і подати в управління Фонду за місцем реєстрації страхувальника.

12 квітня 2011 р., 00:31:04
Ім'я: Генадій
Запитання:
   Які строки подачі звітності та декларацій до пенсійного фонду підприємця на загальній системі ополаткування шляхом сплати авансових внесків без найманих працівників.

Відповідь:
   Відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду № 26-1 від 05.11.2009 року, фізичні особи підприємці, самі на себе формують та подають до органів Пенсійного фонду звіт один раз на рік до 1 квітня року, наступного за звітним. Базовим звітним періодом для них є календарний рік. Аналогічно визначено звітний період і Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування №22-2 від 08.10.2010 починаючи з 01 січня 2011 року.

4 квітня 2011 р., 10:58:16
Ім'я: Андрій
Запитання:
   доброго дня! скажіть будь-ласка, якщо внаслідок непередбачуваних обставин не вдалося здати персоніфікацію за 2010 рік, які міри відповідальності передбачені законодавством. чи існують особливі випадки зв'язані з останнім терміном. дякую!

Відповідь:
   Відповідно до «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України» від 05.11.2009 № 26-1, п.1.6. до страхувальників за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

23 березня 2011 р., 15:05:33
Ім'я: Сергій
Запитання:
   Доброго дня. По місцю роботи я здав свідоцтво про загальнообовязкове державне соціальне страхування №3094820573 й виявляється, що воно не дійсне, оскільки номер свідоцтва не співпадає із номером ІНН. Як швидко ви мені зможете його замінити. Дивує те, що свідоцтво видане 18/08/2003 й помилка спливла через сім років. Дякую за відповідь.й надайте, будь ласка інформацію, як мені це виправити, бажано без моєї присутності, оскільки я працюю в іншому місті, а прописаний в іншому.
   дякую1


Відповідь:
   У разі виявлення помилки в ідентифікаційному номері, застрахована особа подає дві анкети: з типом форми «Скасовуюча» на недійсний код, та «Початкова» з правильним. Анкета застрахованої особи заповнюється цією особою відповідно до наданого роботодавцем зразка, підписується нею, перевіряється, після чого перевіряється, засвідчується підписом роботодавця і печаткою та подається ним до органу Пенсійного фонду, де його зареєстровано як платника (відповідно до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов‘язкове державне соціальне страхування).

Оскільки Ви працевлаштовані, то як застрахована особа, маєте заповнити та передати ці анкети через страхувальника (роботодавця) до управління Пенсійного фонду України, в якому він зареєстрований, незалежно від місця вашої прописки. Виготовлення свідоцтва займає деякій час, не менше 3 тижнів.

Щодо можливих помилок в свідоцтвах, то для їх мінімізації при оформленні страхових свідоцтв передбачено що відомості перевіряються тричі. Спочатку застрахованою особою при заповненні анкети, після того роботодавцем, і в кінцевому результаті знову застрахованою особою, при отриманні готового страхового свідоцтва на руки під розписку.



1 2 3 4 5 6 7 8
18 лютого 2018 р.

Новини від управлінь Пенсійного фонду України в містах та районах області

9 лютого 2018 р.

08 лютого 2018 року начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Ольга Волдинер зустрілася зі студентами Луцького педагогічного коледжу, провівши лекцію на тему “Молодь за легальний заробіток”. Фахівець Фонду ознайомила студентів із основними перевагами легального працевлаштування для найманих працівників та роботодавців.Провела презентацію послуг електронного ресурсу Пенсійного фонду України “ВЕБ-портал електронних послуг”, зареєструвавшись на якому можна ознайомитись із даними персоніфікованого обліку, перевірити чи сплачує роботодавець страхові внески, а також отримати інформацію щодо порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії. Учасники зустрічі отримали інформаційні буклети “Зарплата “у конверті” - життя без гарантій“. Студенти привернули увагу молоді до актуального питання сьогодення-легалізації заробітної плати, провівши флеш-моб в приміщенні коледжу.

Copyright 2008, pfulutsk.gov.ua